خدا همراه همیشگی


من وخدا


اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست

 

میدونم از همه تنها تری

میدونم بیکس تر از هر آدمی

شده دلت بگیره؟

وقتی دلت میگیره چیکار میکنی؟

با کی حرف حرف میزنی؟

بهم میگی:

هر وقت دلت گرفت، هروقت سنگ صبور پیدا نکردی

ناامید نشو

منو صدا کن

حالا دارم صدات میکنم

تویی سنگ صبورم

میشنوی؟

میخوام بگم:

چرا...

چرا دوست داشتن اینقده سخت شده؟

چرا نمیشه به کسی اعتماد کرد؟

جرا آدما اینقده حریص شدن؟

میدونی چرا؟

از همه کس و از همه چیز بریدم

دلم فقط به خودت گرمه

نفسم ...

همیشه نمیشه همه چیز گفت

واسه فرار از گفتن ... بهترین راهه

اما میدونم تو نگفته و ندیده

میدونی چی میخوام بگم

پس ناگفته میگم:

...

 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت13:13---22 خرداد 1390


یک توپ بسکتبال تو دست من چقدر ارزش داره و یک توپ بسکتبال تو دست های یک بسکتبالیست حرفه ای چقدر می ارزه ...
بستگی داره توپ تو دست کی باشه !!!
یک توپ بیس بال تو دست من شاید بی ارزش باشه و یک توپ بیس بال تو دست یک بازیکن بیس بال چندین دلار بیارزه ...
بستگی داره توپ تو دست کی باشه !!!
یک راکت تنیس تو دست من بدون استفاده است و یک راکت تنیس تو دست های آندره آقاسی میلیون ها دلار می ارزه ...
بستگی داره راکت تو دست کی باشه !!!
یک عصا تو دست من می تونه یه سگ هار رو دور کنه و یک عصا تو دست حضرت موسی (ع) دریای بزرگی رو می شکافه ...
بستگی داره عصا تو دست کی باشه !!!
یک تیر کمون تو دست من یک اسباب بازی بچگانه است و یک تیر کمون تو دست های حضرت داود (ع) یک اسلحه ی قدرتمند بود ...

بستگی داره تیر کمون تو دست کی باشه !!!
دو تا ماهی و چند تیکه نون تو دست من دو تا ساندویچ میتونه بشه و دو تا ماهی و چند تیکه نون تو دست های حضرت عیسی (ع) هزاران نفر رو سیر میکرد ...

بستگی داره تو دست کی باشه !!!
همون طور که می بینیم ... بستگی داره ... تو دست کی باشه !!!
پس بیایید دلواپسی ها ٬ نگرانی ها ٬ ترس ها ٬ امید ها و رویا ها ٬ خانواده و نزدیکان مان را به دستان خداوند بسپاریم چون بستگی داره تو دست کی باشه ...


مریم
ساعت17:19---12 خرداد 1390
خیلی متن قشنگی بود.راستی!ناگفته چی میگی؟
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*######
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###########آپ کردم ###############
_______#############################
________###########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*#######*
_________________######
__________________####
__________________###


آدم زمینی
ساعت16:58---6 خرداد 1390
سلام گلم
هر بار که به وبت میام این مطلبو می خونم و دوباره دوست دارم بخونمش


دیوید
ساعت19:56---28 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز وب خوبی داری به من هم سر بزن واگه مایل به لینک بودی منو با خبر کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:,| 19:41 | نسیبه |